Pomoc zdalna informatyka

1. Napisz lub zadzwoń
Opisz problem w kilku zdaniach. Podaje dane kontaktowe oraz najbardziej odpowiedni dla Ciebie termin pomocy.
2. Zapoznaj się z warunkami pomocy
W odpowiedzi otrzymasz wycenę usługi, ew. pytania dodatkowe i informacje na temat płatności
3. Pobierz program
Pobierz program do pomocy zdalnejProgram ten pozwoli nam połączyć się z Twoim komputerem w ciąu kilku sekund aby pomóc Ci rozwiązać problem
4. Opłać usługę jeśli uda nam się pomóc
Za usługę płacisz tylko pod warunkiem, że uda nam się rozwiązać problem. Możesz wybrać jedną z wielu opcji płatności (przelew,karta kredytowa)
Zamów pomoc zdalną
zapłacisz tylko za efekty

Stała umowa

1. Stałe nakłady na IT
Jedna opłata niezależnie od ilości interwencji
2. Niższe koszty działalności
Brak konieczności utrzymania etatu informatyka
3. Szybki czas reakcji
Czas reakcji informatyka jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami
4. Szeroki zakres usług
serwis komputerowy, utrzymanie serwerów, sieci komputerowe, zarządzanie www, doradztwo, sprzęt, VPN, routery, kopia online
Złóż zapytanie ofertowe
bez zobowiązań, poznaj naszą cenę
e24cloud.com

Pomoc zdalna informatyka

Dzięki pomocy zdalnej, niezależnie od miejsca w jakim się Państwo znajdują mogą liczyć na naszą pomoc. Bez konieczności pokrywania kosztów dojazdu oraz zbędnego oczekiwania na interwencję.

 

Pomoc zdalna to sposób na szybkie rozwiązanie problemów jakie niespodziewanie pojawiają się w naszej infrastrukturze informatycznej. Dzięki możliwościom jakie daje internet możemy zapewnić Państwu pomoc w ciągu kilku chwil. Wystarczy dostęp do internetu oraz specjalna aplikacja umożliwiająca dostęp zdalny. 

Oczywiście podstawowym warunkiem do otrzymania pomocy zdalnej w przypadku problemów z komputerem jest dostęp do internetu. Bez tego nie ma możliwości bezpośredniego połączenia się z Państwem i dokonania konkretnej naprawy.  W przypadku kłopotów z podłączeniem do internetu polecamy nasza usługę serwisu komputerowego w Poznaniu.

Jak wygląda pomoc zdalna?

Na początku należy zgłosić się do nas z krótkim opisem problemu oraz ewentualnymi informacjami na temat oprogramowania do zdalnej kontroli jakie już Państwo posiadają. Warto określić również to jak pilnie potrzebna jest nasza pomocy, dzięki temu będziemy mogli dopasować się do Państwa oczekiwań. W odpowiedzi zwrotnej otrzymują Państwo wycenę oraz link do płatności online. Po akceptacji wyceny należy przesłać jeszcze dane do faktury VAT i oczekiwać na zdalną pomoc w wyznaczonym terminie.

Krok po kroku - pomoc zdalna

  • Należy zacząć od wysłania zapytania na adres kontakt@tomi.poznan.pl, z krótkim opisem problemu oraz proponowanym terminem interwencji. Warto zamieścić wszystkie istotne naszym zdaniem informacje, w tym screeny. Dzięki temu łatwiej nam będzie pomóc a czas interwencji zostanie skrócony do minimum. Jeśli nie ma czasu na pisanie e-maila prosimy o kontakt na numer telefonu 603403525.
  • My w odpowiedzi podamy szacunkową cenę, dane do płatności oraz proponowany termin interwencji
  • Jeśli akceptują Państwo warunki usługi należy pobrać program, który pozwoli połączyć się z Państwa komputerem naszemu pracownikowi. Po jego uruchomieniu zobaczą Państwo ID oraz hasło, które należy przekazać pracownikowi w celu nawiązania połączenia.
  • Po wykonaniu usługi należy ją opłacić oraz przesłać dane do faktury na adres podany powyżej.
Regulamin Pliki cookies Płatności
© Zakład Usług Informatycznych "ToMi" Tomasz Mietliński, Poznań 2014